27 éve a piacon
Közvetlen képviselet 7 országban
Ügyfelek több mint 100 országban
Támogatás a fejlesztéstől egészen a gyártásig

Reklamáció

A panasz bejelentésének módjai

A reklamációt kétféleképpen intézheti:
  1. ONLINE - gyorsabb, mivel minden adatot webáruházunkban tölt ki
  2. ÍRÁSBAN – letölti az űrlapot, kinyomtatja és kitölti

1. Online reklamációs rendszer segítségével

Az online módszer előnyei
  • Elég megadnia a típusjelölést, gyártót vagy a cikkszámot, és a rendszer automatikusan kikeresi az összes érintett számlát
  • Önnek nem kell bajlódnia a számlákkal
Az e-shopba való bejelentkezést követően a Fiókom menüpont -> Reklamáció -> Új reklamáció lehetőségre kattintva kitölti a szükséges adatokat. Ezt követően e-mailben elküldjük a reklamáció RMA-számát és egy címet, ahová elküldheti az árut (vagy személyesen kézbesítheti).

2. Írásban - reklamációs nyomtatvány segítségével

Nyomtassa ki az alábbi Reklamációs űrlapot. Töltse ki a szükséges adatokat, mellékelje a számla másolatát és a szóban forgó árut. Panaszát postázhatja vagy személyesen is kézbesítheti. További információkat lejjebb talál.

Hogyan jut el a reklamáció az SOS electronic-hoz?

A. Postai úton vagy futárszolgálattal

A terméket készítse elő és csomagolja be biztonságosan, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.
  • Online ügyintézés esetén tüntesse fel láthatóan a csomagon az RMA-számot (a reklamáció benyújtása után kapott e-mailben szerepel).
  • Írásos panaszintézés esetén csatolja az áruhoz a kitöltött űrlapot és a vásárlási bizonylatot.
Az árut ezután juttassa el a postára vagy egyéb csomagküldő szolgálathoz, és küldje el címünkre:

SOS electronic Kft.,
H-3527 Miskolc,
József Attila út 74.

B. Személyes kézbesítés az SOS electronic központba

A kifogásolt árut és a hozzá tartozó számlát személyesen is kézbesítheti az SOS electronic székhelyére, Miskolc, József Attila út 74. Az Elérhetőségeknél találja a nyitvatartást és a céget jelölő térképet.

A panaszkezelési eljárás felgyorsítása érdekében javasoljuk az online ügyintézést.

Hogyan követhetem a reklamáció menetét?

Minden lépésről e-mailben értesítjük. Ezen kívül, a bejelentkezést követően online is figyelemmel követheti a reklamáció menetét, valamint megtekintheti a régebbi bejegyzéseket is.

Hibajelentés

Min változtatna? Talált valami hibát? Vagy szeretne hozzászólni? Ossza meg velünk, az értékes hozzászólásokat megjutalmazzuk. Elég, ha saját szavaival körbeírja a hibát, vagy hozzászólást és megadja elérhetőségét. Köszönjük.

Elérhetőségek

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink nyújtásában, melyek igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
OK Adatlap