A cookie-k segítenek szolgáltatásaink nyújtásában, melyek igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. OK Adatlap

Az SOS electronic minőségpolitikája

Az SOS electronic cégen belül megvalósított minőségirányítási rendszer a folyamatos minőségjavításra javítására szolgál. Munkánk alapvető pillérei közé tartozik a rugalmasság és a vevői igényekkel szembeni nyitottság.

A termékek és szolgáltatások minősége, melyet az SOS electronic nyújt ügyfeleinek, a vállalat teljesítményének kulcsfontosságú mércéje. Az SOS electronic célul tűzte ki, hogy a legmagasabb szintű termékeket és szolgáltatásokat biztosítsa ügyfelei számára, összhangban azok követelményeivel.

Az SOS electronic vezetősége oly módon kezeli a minőségi célkitűzéseket és egyben bizonyítja elkötelezettségét, hogy úgy viselkedik, ahogyan azt másoktól is elvárja. Minden alkalmazott az SOS electronic folyamatainak értékláncában teljes felelősséget vállal az irányelvek és normák, valamint az elfogadott minőségi szabványok betartásáért, és alkalmazkodnak azok fokozatos növekedéséhez.

Az alkalmazottak és a vezetőség is továbbképzésekben részesül, így képesek megfelelni az ügyfelek igényeinek és elvárásainak. Folyamatosan dolgozunk a szükséges készségek és műszaki ismeretek fejlesztésén is. Képzéseket szervezünk és támogatjuk a csapatmunkát, amelyek elengedhetetlenek az üzleti életben való hatékonysághoz és versenyképesség fenntartásához.

A minőségirányítási rendszerünk megfelel a nemzetközi szabványoknak, és a teljes átláthatósága független külső szervek által biztosított és hitelesített.


webdesign © bart.sk

Kártyás fizetés szolgáltatója
Elfogadott kártyák
Hibajelentés

Min változtatna? Talált valami hibát? Vagy szeretne hozzászólni? Ossza meg velünk, az értékes hozzászólásokat megjutalmazzuk. Elég, ha saját szavaival körbeírja a hibát, vagy hozzászólást és megadja elérhetőségét. Köszönjük.

Elérhetőségek