Az SOS electronic cégen belül megvalósított minőségirányítási rendszer a folyamatos minőségjavításra javítására szolgál. Munkánk alapvető pillérei közé tartozik a rugalmasság és a vevői igényekkel szembeni nyitottság.

A termékek és szolgáltatások minősége, melyet az SOS electronic nyújt ügyfeleinek, a vállalat teljesítményének kulcsfontosságú mércéje. Az SOS electronic célul tűzte ki, hogy a legmagasabb szintű termékeket és szolgáltatásokat biztosítsa ügyfelei számára, összhangban azok követelményeivel.

Az SOS electronic vezetősége oly módon kezeli a minőségi célkitűzéseket és egyben bizonyítja elkötelezettségét, hogy úgy viselkedik, ahogyan azt másoktól is elvárja. Minden alkalmazott az SOS electronic folyamatainak értékláncában teljes felelősséget vállal az irányelvek és normák, valamint az elfogadott minőségi szabványok betartásáért, és alkalmazkodnak azok fokozatos növekedéséhez.

Az alkalmazottak és a vezetőség is továbbképzésekben részesül, így képesek megfelelni az ügyfelek igényeinek és elvárásainak. Folyamatosan dolgozunk a szükséges készségek és műszaki ismeretek fejlesztésén is. Képzéseket szervezünk és támogatjuk a csapatmunkát, amelyek elengedhetetlenek az üzleti életben való hatékonysághoz és versenyképesség fenntartásához.

A minőségirányítási rendszerünk megfelel a nemzetközi szabványoknak, és a teljes átláthatósága független külső szervek által biztosított és hitelesített

ISO 9001:2016