Odafigyelünk a minőségre
Kínálatunkba kizárólag ellenőrzött gyártók termékeit soroljuk, akik garantálják a minőséget. Az árut megfelelő csomagolásban szállítjuk, hogy annak minősége ne csökkenjen a szállítás során. A kettős kimeneti ellenőrzés a legalacsonyabb csomagolási hibaaránnyal rendelkező forgalmazók közé emel minket.Ennek ellenére...
Ahol aktívan dolgoznak, hibákat is követnek el. Igyekszünk lecsökkenteni a hibák számát, és tanulni az adott helyzetből, valamint intézkedéseket bevezetni ezek elkerülésére. Előfordulhat azonban, hogy a termék nem működik, sérült vagy a rendeléstől eltérő tételt kap kézhez. Ebben az esetben feltétlenül használja az online modult, és a panasz benyújtása és az ügyintézés menete is sokkal könnyebb és gyorsabb lesz.Panasztételi eljárás
Az e-shopba történő bejelentkezés után válassza ki a felhasználói menü „Reklamáció” pontját, majd kattintson az „Új reklamáció” lehetőségre. Az űrlap kitöltése és elküldése után e-mailben kapja meg a reklamációhoz csatolt RMA-azonosítót és a további lépésekre vonatkozó tájékoztatást.
Olvassa el, hogyan juttathatja el hozzánk a reklamálni kívánt terméket.
Mi történik ezután?
Átvesszük a reklamált terméket, megvizsgáljuk, és döntünk a további lépésekről. Komolyabb probléma esetén az árut továbbítjuk a gyártónak. Minden esetben értesítést kap, ha a reklamáció állapota megváltozik.
Összegzés – miért érdemes online intézni a reklamációt
- Elég, ha megadja a reklamált termék azonosítóját vagy cikkszámát
- A rendszer automatikusan megtalálja az adott terméket tartalmazó számlát
- Az űrlap kitöltése után e-mailben tájékoztatjuk, hogy miként juttathatja el hozzánk a terméket
- Online nyomon követheti a reklamáció menetét
- A reklamáció állapotának változásáról e-mailben értesítjük
Reméljük, hogy ezt a modult sosem kell majd használnia :) Észrevételeit és javaslatait az alábbi címen várjuk webmaster@soselectronic.com