Szükség esetén... reklamációs modul az e-shopon

Bár cégünk rendelkezik az egyik legkisebb hibaaránnyal a beszállítók között, igyekszünk minél inkább leegyszerűsíteni a reklamáció menetét. És mostantól online is nyomon követheti az ügyintézés lépéseit.

Ez egy régebbi cikk, amelynek közzétételi időpontja 2019.12.02 volt. Némely benne foglalt információ mára már elavult lehet. Kérdésével bátran forduljon hozzánk, szívesen segítünk!

Odafigyelünk a minőségre

Kínálatunkba kizárólag ellenőrzött gyártók termékeit soroljuk, akik garantálják a minőséget. Az árut megfelelő csomagolásban szállítjuk, hogy annak minősége ne csökkenjen a szállítás során. A kettős kimeneti ellenőrzés a legalacsonyabb csomagolási hibaaránnyal rendelkező forgalmazók közé emel minket.

Ennek ellenére...

Ahol aktívan dolgoznak, hibákat is követnek el. Igyekszünk lecsökkenteni a hibák számát, és tanulni az adott helyzetből, valamint intézkedéseket bevezetni ezek elkerülésére. Előfordulhat azonban, hogy a termék nem működik, sérült vagy a rendeléstől eltérő tételt kap kézhez. Ebben az esetben feltétlenül használja az online modult, és a panasz benyújtása és az ügyintézés menete is sokkal könnyebb és gyorsabb lesz.

Panasztételi eljárás

Az e-shopba történő bejelentkezés után válassza ki a felhasználói menü „Reklamáció” pontját, majd kattintson az „Új reklamáció” lehetőségre. Az űrlap kitöltése és elküldése után e-mailben kapja meg a reklamációhoz csatolt RMA-azonosítót és a további lépésekre vonatkozó tájékoztatást.

Olvassa el, hogyan juttathatja el hozzánk a reklamálni kívánt terméket.

Mi történik ezután?

Átvesszük a reklamált terméket, megvizsgáljuk, és döntünk a további lépésekről. Komolyabb probléma esetén az árut továbbítjuk a gyártónak. Minden esetben értesítést kap, ha a reklamáció állapota megváltozik.

Összegzés – miért érdemes online intézni a reklamációt

  • Elég, ha megadja a reklamált termék azonosítóját vagy cikkszámát
  • A rendszer automatikusan megtalálja az adott terméket tartalmazó számlát
  • Az űrlap kitöltése után e-mailben tájékoztatjuk, hogy miként juttathatja el hozzánk a terméket
  • Online nyomon követheti a reklamáció menetét
  • A reklamáció állapotának változásáról e-mailben értesítjük


Reméljük, hogy ezt a modult sosem kell majd használnia :) Észrevételeit és javaslatait az alábbi címen várjuk webmaster@soselectronic.com

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink nyújtásában, melyek igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.