28 éve a piacon
Közvetlen képviselet 7 országban
Ügyfelek több mint 100 országban
Támogatás a fejlesztéstől egészen a gyártásig
SOS electronic

Szükség esetén... reklamációs modul az e-shopon

eShop

Bár cégünk rendelkezik az egyik legkisebb hibaaránnyal a beszállítók között, igyekszünk minél inkább leegyszerűsíteni a reklamáció menetét. És mostantól online is nyomon követheti az ügyintézés lépéseit.

Odafigyelünk a minőségre
Kínálatunkba kizárólag ellenőrzött gyártók termékeit soroljuk, akik garantálják a minőséget. Az árut megfelelő csomagolásban szállítjuk, hogy annak minősége ne csökkenjen a szállítás során. A kettős kimeneti ellenőrzés a legalacsonyabb csomagolási hibaaránnyal rendelkező forgalmazók közé emel minket.

Ennek ellenére...
Ahol aktívan dolgoznak, hibákat is követnek el. Igyekszünk lecsökkenteni a hibák számát, és tanulni az adott helyzetből, valamint intézkedéseket bevezetni ezek elkerülésére. Előfordulhat azonban, hogy a termék nem működik, sérült vagy a rendeléstől eltérő tételt kap kézhez. Ebben az esetben feltétlenül használja az online modult, és a panasz benyújtása és az ügyintézés menete is sokkal könnyebb és gyorsabb lesz.

Panasztételi eljárás

Az e-shopba történő bejelentkezés után válassza ki a felhasználói menü „Reklamáció” pontját, majd kattintson az „Új reklamáció” lehetőségre. Az űrlap kitöltése és elküldése után e-mailben kapja meg a reklamációhoz csatolt RMA-azonosítót és a további lépésekre vonatkozó tájékoztatást.

Olvassa el, hogyan juttathatja el hozzánk a reklamálni kívánt terméket.

Mi történik ezután?

Átvesszük a reklamált terméket, megvizsgáljuk, és döntünk a további lépésekről. Komolyabb probléma esetén az árut továbbítjuk a gyártónak. Minden esetben értesítést kap, ha a reklamáció állapota megváltozik.

Összegzés – miért érdemes online intézni a reklamációt

  • Elég, ha megadja a reklamált termék azonosítóját vagy cikkszámát
  • A rendszer automatikusan megtalálja az adott terméket tartalmazó számlát
  • Az űrlap kitöltése után e-mailben tájékoztatjuk, hogy miként juttathatja el hozzánk a terméket
  • Online nyomon követheti a reklamáció menetét
  • A reklamáció állapotának változásáról e-mailben értesítjük


Reméljük, hogy ezt a modult sosem kell majd használnia :) Észrevételeit és javaslatait az alábbi címen várjuk webmaster@soselectronic.com

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink nyújtásában, melyek igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
OK Adatlap