Rólunk írták: Egy hónapnyi fejlesztést spóroltak nekem, avagy a változás az emberekben van

Az SOS electronic technikai támogatásáról ősszel megjelent cikk vitát indított az ügyfelek tapasztalatairól a cég szolgáltatásaival kapcsolatban. A negatív és pozitív vélemények egyetértenek abban, hogy az SOS sokat fejlődött az utóbbi években. A változások hátteréről Ján Sesztákot, az SOS vezérigazgatóját kérdeztük.
Ez egy régebbi cikk, amelynek közzétételi időpontja 2013.03.05 volt. Némely benne foglalt információ mára már elavult lehet. Kérdésével bátran forduljon hozzánk, szívesen segítünk!

A HW Server olvasóinak véleménye kedvező fogadtatásra utal a szolgáltatásaikban bekövetkezett változásokat illetően. Mondana pár szót az előzményekről?


Az SOS electronic változása több szinten zajlik. A sorban az első egy gazdasági kérdés volt. Megértettük, hogy ha a Szlovák, Cseh, Lengyel, Magyar és egyéb országok piacairól magunkhoz szeretnénk csábítani a fogyasztókat, akkor biztosítanunk kell a versenyképességet és egy bizonyos fokig egységes szolgáltatást. Ugyanilyen fontos volt a kérdés, hogy hogyan különbözhetnénk más nagykereskedőktől. A legegyszerűbb megoldásnak az tűnik, ha erőfeszítéseket teszünk az ügyfeleink személyes megközelítése irányába.

Mit takar a szolgáltatásaik egységesítése?


Ez mindenképpen a rendelési rendszerről és a logisztikai láncról szól. A rendelések feldolgozási módja és a teljesítési határidők képezik az üzletünk alapját. Paramétereink nyújtanak az ügyfeleink az egész üzlet és a technikai támogatás számára. Amikor egy üzletkötő megkap egy rendelést, tudnia kell, hogy az a következő napon valóban el lesz küldve a megrendelőnek, mert Ő az, aki garantálja, hogy az ügyfél azt kapja, amit cégünk ígér. Ez volt az egyik kiindulópont, ami a raktárunk és a postázás központosításához, és a területi raktárak koncepciójának feladásához vezetett.Ügyfeleink azonnal észlelték a változást. Meg tudtunk szabadulni egy felesleges lépéstől a vásárlás és a csomag feladása között, amely semmit sem csinált a rendszerben a „következő napig”.

Hogyan tudják személyessé tenni ezt az iramot?


Rólunk írták: Egy hónapnyi fejlesztést spóroltak nekem, avagy a változás az emberekben van
Tudja, az ügyfeleknek nem mindig arra van szükségük, ami raktáron van. Például egy gyártó cég beszerzőjének van egy klasszikus alkatrészlistája és egy menetrendje, ami szerint elkezd vásárolni az új termékhez. A panelek gyártási folyamatai, a javítások, együttműködés a közreműködő cégekkel és egyéb tényezők miatt muszáj biztosítani, hogy a megfelelő anyag a megfelelő időben a megfelelő helyen legyen. Ez az a pillanat, amikor a számítógépek és rendelési rendszerek nem elegendőek. Nem fogjuk az alkatrészek mögé bújva azt mondani: „nem lehet“.Mindig megpróbálunk maximálisan ügyfélbarát és előre tekintő lenni, természetesen egy ésszerű határig. A technikai támogatásunknak köszönhetően számos feszült helyzetet tudunk elkerülni azzal, hogy még a tervezési fázisban egyeztetünk ügyfeleinkkel az optimális alkatrész összetételről. Ez folyamatos alkatrészellátást biztosít a termék teljes élettartama alatt. Nem csak a vásárlókat és szükségleteiket támogatjuk. A fejlesztőkre is odafigyelünk, akiknek a gyártókkal együttműködve (ingyenes tréningjeink során) megmutatjuk, hogyan lehet az áramköröket hatékonyabban és gyorsabban megtervezni. Néha előfordul, hogy egy ügyfelünk olyan problémával találkozik, melyet sem ő, sem a mi szakembereink nem tudnak megoldani. Ilyen esetben el tudjuk intézni a gyártó technikai képviselőjének személyes látogatását, közvetlenül az ügyfélnél. Véleményünk szerint így kell kinézni a személyes és emberi megközelítésnek, még az ilyen technikai területen is, mint az elektronika. Logikus, hogy a partnerek értékelik az ügyfél és kiszolgáló közti kapcsolat partnerségi szintre emelkedését. Saját hosszú távú tapasztalataink alapján kijelenthetjük, hogy mindez igazán megéri.

És mi tartja vissza az ügyfeleiket attól, hogy igénybe vegyék az önök támogatását, majd egy olcsóbb helyről rendeljenek?


Semmi. De hadd kérdezzem meg, hogy ha a vásárlásnál probléma adódik, hogyan fog a legolcsóbb kereskedő tanácsot adni és segíteni? Vajon ugyanolyan együttérzéssel kezeli az Ön problémáit? Segíteni fog más alkalmazások fejlesztésénél? Ezek azok a kérdések, melyeket vásárlás előtt tisztázni kell. Tavaly, az egyik workshopunk alatt mondta az egyik ügyfelünk, hogy egy hónapnyi fejlesztést spóroltunk meg neki. Ki nyer többet? Aki megspórol pár centet egy alkatrészen, vagy az, aki ezreket a fejlesztésen?
Rólunk írták: Egy hónapnyi fejlesztést spóroltak nekem, avagy a változás az emberekben van

Hogyan tekintenek erre az emberi megközelítésre az alkalmazottak?


Ha beszélhetek a nevükben, akkor nagyon jól. A belső környezetünk alapját képezi az igazi emberiesség, így az olyan fogalmak is, mint felelősség, korrektség, becsület. Ehhez jön még a specializáció és a profizmus. Mindig megkeressük az egyes személyek erősségét, melyet fejleszthet és felhasználhat a munkában. Ennek köszönhetően majdnem nulla a fluktuációnk.

Össze lehet egyeztetni ezt az elgondolást a pontosság és gyors munka nyomásával?


Természetesen igen. Ez jól látható a postázási rendszerünkön is. Habár beszerezhetnénk robotokat is, amelyek képesek lennének 10 perc 7 másodperc alatt összeállítani a 32589-es rendelés anyagát a B256-os pozícióról, mi szeretjük ezt magunk csinálni. Jobban tudjuk összeállítani, csomagolni és ellenőrizni ügyfeleink küldeményeit. A gyorsaságból eredő hiba arányunk minimális, a küldeményeket pedig késés nélkül adjuk fel. A 9-ig beérkezett rendeléseket általában még aznap délután elküldjük.

Van még valami, amit megosztana olvasóinkkal?


Boldoggá tenne, ha egy gondolatot megszívlelnének ebből az interjúból. Ma nem az győz, aki a legolcsóbban gyárt, hanem aki a leggyorsabb. Az idő pénz. Így hát ne csak a legolcsóbb anyagokra koncentráljanak, hanem egy termék fejlesztéséhez és piacra dobásához szükséges teljes költséget vegyék figyelembe. Sokszor látjuk, mennyi felesleges fejlesztési időn és hány zsákutcán kell átmenni egy vállalatnak a legolcsóbb konstrukció jegyében. Hát nem jobb lerövidíteni ezt az időt és csökkenteni a költségeket a megfelelő anyagválasztással és külső támogatással? Megpróbálhatja velünk és mi megpróbálunk segíteni!

Köszönöm az interjút.

Videók

We deliver electronic components for you and your hardware application. In this short video you can visit our stock and logistic center virtually to see how does it work :) www.soselectronic.com

Az SOS Electronic-kal találkozhat az Amper kiállítás F204-es standján. Az Amper 2013 Nemzetközi elektrotechnikai, elektronikai, automatizálási és kommunikációs kiállítás és vásár 2013. Március 19-22 között, ismét a Brnoi vásárterületen lesz megtartva.

Kapcsolódó cikkek:

Rólunk írták: Az SOS nemzetközi központi raktára közel van minden ügyfeléhez!
Rólunk írták: A minőségi támogatás pénzt és időt spórol az ügyfeleknek

Forrás: Robert Peška, a HW szerver szerkesztősége, 2013.február 25.

Ne maradjon le a hasonló cikkekről!

Önnek is tetszenek cikkeink? Ne maradjon le egyről sem! Nem kerül erőfeszítésébe, mi eljuttatjuk Önhöz.

Egyetért a sütik tárolásával?
Üdvözöljük az SOS electronic weboldalán. Mielőtt belépne online világunkba, szeretnénk megkérni, hogy engedélyezze, hogy sütiket (cookie) tároljunk böngészőjében. Hozzájárulása segít abban, hogy hibamentesen nézhesse meg oldalunkat, mérjük annak teljesítményét és egyéb statisztikákat készíthessünk. Mindemellett termékeinket és szolgáltatásainkat szó szerint személyre szabottan tudjuk így kínálni. Harmadik felek számára is biztosítunk sütiket. Nálunk azonban biztonságban érezheti magát.
A weboldal megfelelő működése
Stabilabb műszaki ellenőrzés
Jobb marketing ajánlat

Bővebben a sütikről
Bővebben a személyes adatok kezeléséről

Elsődlegesek Csak a kiválasztott sütik Az összes süti elfogadása