Rólunk írták: a minőségi támogatás pénzt és időt spórol az ügyfeleknek

A HW.cz híres online szaklap, az ügyfeleinknek nap mint nap nyújtott technikai támogatást hozzáadott értékként jellemzi.

Ez egy régebbi cikk, amelynek közzétételi időpontja 2012.12.03 volt. Némely benne foglalt információ mára már elavult lehet. Kérdésével bátran forduljon hozzánk, szívesen segítünk!

A technikai támogatás a nagykereskedők marketing anyagaiban gyakran használt mottó. De csak ritkán tudjuk meg mi is ez valójában és hogyan válik az ügyfelek hasznára. Ezért megkértük az egyik aktív nagykereskedőt, az SOS Electronic-ot, hogy beszéljenek technikai támogató programjukról.

Más cégekhez hasonlóan, az SOS Electronic technikai támogató programja is fokozatosan fejlődött ki. Pár év alatt eljutott az alkatrészekkel kapcsolatos problémamegoldástól az alkalmazások fejlesztését támogató szintre, melyet neves vállalatok is igénybe vesznek. Ennek az oka nem más, mint a fejlesztés idő- és költségigénye. Amikor egy tervező egy új rendszerre ad javaslatot és közvetlenül egy adott cég bizonyos áramkörére fókuszál, nem várt akadályokba ütközhet, mint pl. a fejlesztőkészlet vagy referencia anyagok hiánya esetleg ezeknek az ára. De még ha ezeken az akadályokon át is lendült, sincs garancia arra, hogy a kiválasztott áramkör 100%-ban megfelel az adott alkalmazáshoz.

Rólunk írták: a minőségi támogatás pénzt és időt spórol az ügyfeleknek
Az SOS Electronic alkalmazásmérnökei mind magasan képzettek, pmivel ők maguk is tapasztalt, néhányan még mindig aktív fejlesztők. Ráadásul kiterjedt ismeretekkel rendelkeznek számos gyártó széles alkatrészkínálatáról, így már korai fázisban, több megoldást tudnak javasolni, különböző szintű technikai támogatással és árral. Az SOS-nél többször előfordult, hogy így hónapokat tudtak spórolni az ügyfeleknek a fejlesztéshez szükséges időből.

Híres márkák egész sorának hivatalos forgalmazójaként az SOS Electronic különlegesen viszonyul az alkatrészgyártók által közvetlenül nyújtott támogatáshoz is. Nemegyszer megtörtént, hogy az SOS Electronic technikusainak egy ügyfél problémája kapcsán a gyártó segítségére volt szükségük. A gyártó pedig azonnal kiküldte szakemberét, aki a helyszínen foglalkozott az ügyfél problémájával.

A kutatómunka és a konzultáció a forgalmazó támogató csapatával segíthet elkerülni számos, nemcsak a fejlesztés, de a gyártás során felmerülő problémát is. Mivel az SOS Electronic technikusai az alkalmazások széles palettájához nyújtanak támogatást (pl. világítás, adatátvitel, szenzor megoldások vagy tápegységek), kiterjedt tapasztalattal rendelkeznek a különböző rendszerek kompatibilitásáról, az alkatrészek elérhetőségének fejleményeiről és az egyes gyártók árairól. Tehát képesek a legjobb megoldást javasolni ügyfeleiknek, figyelembe véve a gyártási folyamatot és a termékek gyártásához szükséges időt. Mindazok, akiknek már kellett újratervezni egy terméket beszerezhetetlen alkatrészek miatt, igazolhatják, hogy örömmel elkerülnék az ilyen tapasztalatot. Az elején, az alkatrészeken megtakarítható csekély összeg ezrekké válhat az elkerülhetetlené váló újratervezés miatt, vagy akár milliókká is duzzadhat, ha üzleti veszteségről beszélünk.

Ez az oka annak, hogy az SOS Electronic technikai támogatása már az első lépéseknél bekerül a folyamatba, és a törzsvásárlók gyakran már a projektjeik fejlesztésének legelején konzultálnak velük. Néha az értékesítési képviselő kezdeményezi ezt a lépést, aki a céggel folytatott kommunikációja során feltárja a megoldásra váró témákat. Az SOS Electronic alkalmazásmérnökei elegendő kapacitással rendelkeznek, hogy megtalálják a megoldásokat és megválaszolják az ügyfelek kérdéseit. Sok esetben már az, hogy tudják, kit kell megkérdezni, segít az azonnali tanácsadásban, így az ügyfélnek nem szükséges várakoznia.

Az SOS Electronic támogatásának érdekes része a Pizza Workshopok. Ezek tematikus képzések, ahol a résztvevők megismerhetik a különböző komponensek és modulok gyakorlati jellegzetességeit, információt kaphatnak közvetlenül a gyártótól a gyakorlati alkalmazásra és legfőképpen a helyszínen rendelkezésükre bocsátott modulok használata során mindent kipróbálhatnak.

És miért Pizza Workshop? Az ok egyszerű. Az SOS Electronicnál kedvelik a fejlesztőket és azt akarják, hogy a résztvevők otthonosan érezzék magukat. Ezért a workshopokat a köznapi öltözet, a nyílt megbeszélés és a formális ebéd helyett pizza és üdítők jellemzik.

A tavaszi Workshop a Lantronix hálózati technológiáknak volt szentelve és a GPS és GPRS modulokat fognak bemutatni.

Videók

Forrás: HW server’s editors,, 2012.október 1.

Ne maradjon le a hasonló cikkekről!

Önnek is tetszenek cikkeink? Ne maradjon le egyről sem! Nem kerül erőfeszítésébe, mi eljuttatjuk Önhöz.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink nyújtásában, melyek igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.