Árucsoportok szerinti keresés eredménye "Passzív alkatrészek"

(20)
Csak tekercsben veszünk majd passzív alkatrészeket?

Csak tekercsben veszünk majd passzív alkatrészeket?

A passzív alkatrészek ára már olyan alacsony, hogy a legnagyobb költségtényező a kezelésük költsége. Ezért sokkal hatékonyabb egész tekercsekkel dolgozni.

Engedje készülékeit zavartalanul üzemelni

Engedje készülékeit zavartalanul üzemelni

A Schurter 5500.0655.1 hálózati szűrő lehetővé teszi ezt, mely univerzálisan használható függetlenül a készülékében használt tápcsatlakozó típusától.

A váltakozó áram pontos és költséghatékony mérése Talema transzformátorokkal

A váltakozó áram pontos és költséghatékony mérése Talema transzformátorokkal

Az áramváltó transzformátorokkal egyszerűen és kellő pontossággal mérhet váltakozó áramot, mindezt a nagyfokú biztonság megőrzése mellett a galvanikus elválasztásnak köszönhetően.

Kitűnő eredmények magas frekvenciákon is a Fastron SMD tekercseivel

Kitűnő eredmények magas frekvenciákon is a Fastron SMD tekercseivel

Az SMD tekercsek iránti növekvő érdeklődés miatt a Fastron 0805AS és 0805F SMD tekercseit is megtalálja kínálatunkban. Jó minőségű drótból tekercselt alkatrészek, melyek alkalmasak a magas frekvenciás felhasználásra is.

Ismerje meg a Samwha SMD elektrolit kondenzátorok előnyeit

Ismerje meg a Samwha SMD elektrolit kondenzátorok előnyeit

Az SMD kivitelű elektrolit kondenzátorokat nem olyan gyakran használják, mint a kivezetéses radiális vagy axiális kondenzátorokat. Mindeközben számos előnnyel rendelkeznek, melyek megkönnyítik a gyártást és helyet takarítanak meg a NYÁK-on.

SAMWHA kondenzátorok széles választékban

SAMWHA kondenzátorok széles választékban

Ismerje meg Ön is a kóreai gyártó kiváló minőségű alumínium tokozású SMD és radiális kivitelű kondenzátorait, melyek szinte minden alkalmazásban megtalálják helyüket.

Teljesítmény ellenállások a Tyco Electronics-tól

Teljesítmény ellenállások a Tyco Electronics-tól

A Tyco Electronics egyéb termékei mellett a szokványos és specifikus kivitelű, alumínium tokozású teljesítmény ellenállások európai szállítója is. A gyártó HSA10, HSA25 és HSA50 sorozatú huzal ellenállásaival bővítettük kínálatunkat, melyeket 2009 február végéig kedvezményes áron kínálunk.

Új SMD kivitelű elektrolit kondenzátorok az EPCOS-tól

Új SMD kivitelű elektrolit kondenzátorok az EPCOS-tól

Az EPCOS SMD kivitelű elektrolit kondenzátorokkal bővítette ki kínálatát.

1 2
A cookie-k segítenek szolgáltatásaink nyújtásában, melyek igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
OK Adatlap