Maradjak bejelentkezve

Kosár [
0
]

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI, SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

BEVEZETÉS

Az SOS Electronic Kft. a gyártó szféra, kis- és nagykereskedések, szervizek, oktatási intézmények és amatőrök részére szállít elektronikai alkatrészeket. Az általunk szállított alkatrészek szállítóinknál tüzetes ellenőrzésnek vannak alávetve, így teljes mértékben megfelelnek az ISO 9001-es nemzetközi szabvány követelményeinek.

 

Cégünk adatai:

Cég neve:

SOS Electronic Kft.

Bejegyző cégbíróság neve:

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Bíróság
mint Cégbíróság

Cégjegyzékszáma:

05-09-009706

Adószáma:

12858233-2-05

 

 

Címünk:

SOS Electronic Kft.
H-3527 Miskolc
József Attila út 74.

Elérhetőségünk:

 

Telefonon:

H-Cs: 8.30 - 16.30
P:       8.30 - 15.00
a 46/501-381,382,383,384 telefonszámon

Faxon:

a 46/501-389 számon

Honlap:

www.soselectronic.hu

E-mail:

info@soselectronic.hu



     Nagyobb értékű árajánlatkérések,  hosszabb távú együttműködés igénye esetén közös megegyezés szerint üzletkötőnk személyesen meglátogatja. Szolgáltatásaink részét képezi az általunk forgalmazott termékekkel kapcsolatos szakmai tanácsadás, amely a következő e-mail címen érhető el: support@soselectronic.hu

 

    Webáruházon keresztüli rendelés esetén a rendelés feltétele, hogy a vevő az első belépéskor elfogadja a hatályos ÁSZF-et. A vevő tudomásul veszi, hogy az első rendeléskor történő ÁSZF elfogadást követően a hatályos ÁSZF-et a www.soselectronic.hu honlapon az ÁSZF menüpontja alatt találja és tekintheti meg.

     Más formában (e-mailben, levélben, faxon) történő rendelés esetén az SOS Electronic Kft a megrendelés visszaigazolásában tájékoztatja a vevőt  arról, hogy a hatályos ÁSZF-et a www.soselectronic.hu  ÁSZF menüpontja alatt tekintheti meg, illetve személyesen cégünk székhelyén. Ez utóbbi esetben a vevő ilyen irányú kérése esetén az ÁSZF kinyomtatott példányából egyet díjmentesen a vevő részére mindösszesen egy alkalommal rendelkezésre bocsájtunk.

     Cégünk székhelyén történő személyes megjelenés és az ezzel egyidőben történő megrendelés esetén a vevő a hatályos ÁSZF-et megtekintheti kifüggesztett formában illetve mindösszesen egy alkalommal kifejezett kérésére díjmentesen átadjuk neki.

 

I.  REGISZTRÁCIÓ

A webáruházunkban regisztráció nélkül is nézelődhet. Vásárlás esetén viszont az „Új ügyfél regisztrációja” linkről elérhető űrlap kitöltése és  elküldése szükséges. A regisztráció ingyenes. Ideiglenes bejelentkezési nevet és jelszót kap. Bejelentkezés után jelszavát tetszés szerint megváltoztathatja. Amennyiben Webáruházunkból rendel, állandó ügyfélszámot kap. Az ideiglenes ügyfélszámról, jelszóról az Ön által megadott címre írt e-mailben tájékoztatjuk. A kapott adatai segítségével a webáruházba történő első belépéskor szükséges az ÁSZF-ünk elfogadása.  Az adatait  a „Profilom” menüpont alatt változtathatja meg – van amelyeket közvetlenül, van amelyeket közvetve, munkatársaink segítségével.

  A regisztráció során rögzített adatokért Ön felelősséggel tartozik. Fenntartjuk azt a jogot, hogy regisztrációt indoklás nélkül is visszautasítsunk, illetve az ÁSZF megsértése esetén bármikor visszavonjunk. Az ÁSZF tartalmazza azokat a feltételeket, információkat,  amelyeket figyelembe kell venni és alkalmazni szükséges a webáruház használata során. Az ÁSZF-re vonatkozó változtatás jogát is fenntartjuk.

 Adatbeviteli hibák korrekciója:

    a) Regisztráció

       1. Új ügyfél regisztrációja - link

       2. Az űrlap mezőinek kitöltése. (Csak a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.)

       3. A kitöltött mezők elküldés előtt tetszés szerint módosíthatók.

       4. Az "Elküld" nyomógombbal a regisztrációs űrlap rendszerünkbe feldolgozásra kerül.

       5. A regisztráció megtörténtéről a vevő az általa megadott e-mailre értesítést kap, valamint átmeneti   

           ügyfélszámot, jelszót, amelyekkel a webáruházból rendelhet.

       6. Az elküldött regisztrációs adatok megváltoztatása a továbbiakban csak különálló e-mailben lehetséges. 

    b) Webáruház rendelés  

      1.Vevő az aktuális ügyfélszáma és jelszava segítségével lép be a webáruházba, ahol a kiválasztott tételeket a  

         kosárba teszi.

      2.A kiválasztott tételek, mennyiségek módosíthatók, akár tételenként, akár az összesített rendelés elküldése

         előtt.

      3.Vevőnek lehetősége van a korábbi rendeléseiből, azok bármelyikének felhasználásával új rendelést

         létrehozni, azt módosítani.

      4. A "Profilom" menüpont alatt vevő módosíthatja bejelentkezési jelszavát, megadott e-mail címét, az

          áruátvétel módját, valamint kapcsolattartó adatait.

         A legutóbbit közvetve, a megjegyzés ablakba beírt adatok elküldésével kollégáink végzik el rendszerünkben.

    Adatvédelem:

A regisztráció során rendelkezésünkre bocsátott adatok kezelése terén mindent elkövetünk annak érdekében, hogy  azok felhasználása az alkalmazásuk minden fázisában megfeleljen a jogszabályoknak. A személyes adatok kezelése és feldolgozása során különös gondot fordítunk az 1992. évi LXIII.  Adatvédelmi Törvény, illetve a mindenkori Adatvédelmi Törvény vonatkozó rendelkezéseinek betartására.
Ügyfeleink adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi hitelesítése érdekében tároljuk. A beérkező megrendeléseket iktatjuk, írásbeli szerződésnek tekintjük, amelyek utólagosan visszakereshetők.
Regisztrált ügyfeleink személyes adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivételt képez ügyfelünk adatainak beiktatása logisztikai központunk adatbázisába – mely az SOS electronic s.r.o. szerverén fut – amihez a regisztrált ügyfelünk kifejezetten hozzájárul, valamint megrendelés esetén az ügyfél szállítási címének, telefonszámának a futár  részére történő átadása, ami a sikeres kézbesítés feltétele.

 

II. ÁRAJÁNLATKÉRÉS

A gyors és pontos ügyintézés érdekében célszerű, ha az árajánlatkérés tartalmazza a következő adatokat:

·       a vásárló nevét és címét,

·       telefon- ill. faxszámát vagy e-mail címét,

·       az árajánlatkérő nevét,

·       a kívánt alkatrészek raktári számát, pontos és minél tömörebb megnevezését, valamint a megrendelendő mennyiséget,

·       amennyiben van, elképzelését az árról,

·       a kívánt szállítási határidőt.

Az árajánlat 7 napig érvényes. A rendelés megérkezésének időpontjáig az áru eladásának jogát fenntartjuk. Az árajánlatokat írásban kérjük leadni.

 

III. ÁRURENDELÉS

AZ ÁRURENDELÉS FAJTÁI:
A gyors és pontos ügyintézés érdekében célszerű minden árurendelést írásban lebonyolítani:

1.   WEBÁRUHÁZBÓL

2.   POSTAI ÚTON

3.   FAXON

4.   E-MAIL-ben

Kérjük, egy adott rendeléshez ne használjon két különféle módot. A rendelések számától függetlenül valamennyi ügyfelünk nevéhez azonosító számot rendelünk. Kérjük, ezt a számot mindig tüntesse fel rendeléseiben !

AZ ÁRURENDELÉS TARTALMA:

·  ügyfél-azonosítószámmal ellátott olvasható rendelés,

·  a megrendelő neve, pontos és teljes szállítási és számlázási címe (amennyiben ezek eltérőek, mindkettőt kérjük feltüntetni),

·  telefonszám, fax, e-mail,

·  a rendelés száma, kelte,

·  az áruk egyértelmű meghatározása, amennyiben lehetséges, katalógusunk raktári számai alapján,

·  amennyiben az árut árajánlatunk alapján rendelte meg, kérjük az árajánlatunk számának feltüntetését is,

·  a munkatársunkkal korábban egyeztetett árak,

·  az áru átvételének módja,

·  személyes átvétel esetén az áruátvétel egyeztetett ideje,

·  adóazonosító szám és pénzintézeti kapcsolat(bankszámlaszám),

·  bélyegző, a rendelést intéző referens neve és aláírása.

Szolgáltatásainkat igyekszünk jó minőségben biztosítani, ezért meg kellett határoznunk a nagykereskedelmi áron vásárolt áru minimális értékét, ami nettó 5000,- Ft. Az egyes vásárlás tételeire vonatkozó értékek:: 100 db vagy 100,- Ft értékű mennyiség tételenként. Bizonyos alkatrészek esetében fel van tüntetve a minimális vásárolandó mennyiség. Természetesen termékmintákat is szállítunk. Ügyfeleinknek biztosítjuk a megrendelt áru utánvéttel való szállítását.

A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA

A vevő visszaigazolást kap a rendelése iktatásáról 1 munkanapon belül. A rendelés visszaigazolása a raktártípusú áruk esetében 2 munkanapon belül megtörténik, a többi , pl. nem raktártípusú áru esetében, a visszaigazolás határideje 1-2 munkanappal hosszabb lehet. A megrendelés és annak visszaigazolása a felek közti írásos szerződésnek minősül. A szerződéskötés nyelve a magyar. A szerződéskötés helyének cégünk székhelyét tekintjük: 3527 Miskolc, József Attila út 74. Az esetleges jogviták elbírálására értékhatártól függően a felek a BAZ Megyei Bíróság illetve a Miskolci Városi Bíróság illetékességét kötik ki.  A webáruházunkban leadott rendelések az SOS Electronic Kft. számítógépes rendszerében iktatásra, illetve kinyomtatva  lefűzésre kerülnek.. A visszaigazolást csak elektronikus formában bocsátjuk a fogyasztó rendelkezésére. Az írásbeli visszaigazolás tartalmazza a jótállási feltételeket.



A RENDELÉS VISSZAVONÁSA
lehetséges, amennyiben az alkatrészek kötelező érvényű megrendelésére még nem került sor. Ellenkező esetben a rendelés visszavonása csak az SOS Electronic Kft. beleegyezésével lehetséges. Nem raktártípusú alkatrészek rendelésének visszavonása illetve visszajuttatása nem lehetséges.

AZ ELÁLLÁS JOGA

A webáruházunkban történtő rendelés, a PTK szerint "ráutaló magatartás" folytán  szállítási (személyes átvétel esetén adás - vételi) szerződés keletkezik köztünk . A szállítási szerződést a hatályos jog szerint "távollévők között kötött szerződés"-nek hívják, amit a fogyasztók védelméről szóló, 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgáló, "a távollevők között kötött szerződésekről" szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet szabályozza.
Az EK rendelet szerint szükséges az elállás jogának biztosítása, mivel a fogyasztónak nincs lehetősége az áruátvétel előtt  megtekinteni a megvásárolni kívánt árut. A hazai jogszabály értelmében "fogyasztó" csak magánszemély lehet, tehát az elállás joga vállalkozásra nem vonatkozik.  Fontos tudnivaló továbbá, hogy az elállás joga nem érvényesíthető azokra a termékekre, amelyek kifejezetten az Ön megbízásából kerültek beszerzésre,       
a 17/1999(II.5.) korm.rendelet 5. §-ban jelölt bármelyik  terméket vagy szolgáltatást  jelenti. E körben külön kiemeljük az 5. § c) pontját, amely azon terméket jelenti amely a fogyasztó személyéhez kötött, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.  A nem raktártípusú, hanem  „megrendelésre” jelzővel (egyedi, vevői igények szerint) megrendelt árut a 17/1999 (II.5.) korm.rendelet 5. §. c)  pontjában megjelölt terméknek tekintjük – kivéve az e pontban megjelölt „gyorsan romlandó termék” kitételt.
      Ön jogosult  a termék átvételét követő 8 munkanapon (vagy 14 naptári napon) belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ezt jeleznie kell felénk, ami bármilyen módon történhet. Célszerű a telefonos egyeztetés a  06/46/501 380  telefonszámon. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.
      Az
elállás esetén az átvételkor fizetett összeget hiánytalanul visszafizetjük, amennyiben a terméket olyan állapotban kapjuk vissza, amilyenben küldtük (eredeti gyári csomagolásban). Kibontható, kipróbálható, stb. Ha azonban a visszaküldés után a termékről megállapítható, hogy Önnek felróható  baja van, amitől csökken az újbóli értékesíthetőség értéke (mechanikai sérülés, nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás, megsérült  gyári csomagolása, stb.,) ez esetben a PTK feljogosít bennünket arra, hogy az Ön által okozott kár értékét levonjuk a visszafizetendő összegből.  A csomagot a saját költségén szükséges feladnia, vagy személyesen székhelyünkre behoznia, a visszaszállítás költségét nem térítjük vissza. Utánvéttel visszaküldött csomagokat  nem veszünk át.Kérjük feltüntetni a címet, bankszámlaszámot, ahova a pénz visszafizetését kéri. A jogszabály értelmében az áru hozzánk történő visszaérkezését követően 30 napon belül elküldjük a pénzt.Szerzőjogi védelem alatt álló termékek (analóg vagy digitális hordozón fellelhető hang-, kép, szoftver, stb.) esetén az elállás feltétele a küldemény felbontatlansága.Amennyiben személyesen (vagy Ön által megbízott személy közreműködésével) veszi át az árut telephelyünkön, Önnek lehetősége van még az adás - vétel megkötése előtt az árut megtekinteni, kipróbálni, stb. az ügylet nem esik az elállási lehetőséget biztosító jogszabály hatálya alá.

IV. ÁRAK ÉS SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK

A honlapunkon feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t. Az árak megjelenítése az „Árakat ÁFA nélkül megjeleníteni/ Árakat ÁFÁ-val megjeleníteni” linkekkel átváltható. Aktuális árainkat mindig az aktuális felvásárlási ár alapján határozzuk meg. Természetesen az árajánlatban feltüntetett árak az adott árajánlat érvényességi idejének leteltéig változatlanok. Nagyobb mennyiségű vásárlás esetén individuális kedvezményeket is adhatunk.
A raktárkészleten levő alkatrészeket igyekszünk a rendelést követő 24 órán belül elküldeni. Más esetekben általában a teljesítési folyamat 7-21 napot vesz igénybe. Speciális alkatrészek esetében -amelyeket katalógusunkban nem kínálunk- célszerű konzultálni munkatársainkkal.
Amennyiben Ön több árut rendel egy adott árufajtából mint amennyi a "Raktáron" oszlop alatt fel van tüntetve, (pl. 15 van a "Raktáron" oszlopban feltüntetve, de Ön 20-at rendel)- ilyen esetben az adott árufajta egységára a "Raktáron" db felett rendelt mennyiségnél (itt 5 db esetében) eltérhet a feltüntetett ártól.

 

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

 

A megrendelt alkatrészek kiszállítása GLS futárszolgálattal történik.

 

Webáruházból elküldött rendelés esetén:

RENDELÉS ÉRTÉKESZÁLLÍTÁSI DÍJ
Nettó 30 000,- Ft-ignettó 1500,- Ft
(bruttó 38100,- Ft-ig)(bruttó 1905,- Ft)
Nettó 30 000,- Ft-felettingyenes
(bruttó 38100,- Ft-felett)ingyenes

 

 

A túlsúlyos és túlméretes csomagok esetében fenntartjuk a jogot plusz szállítási költség kiszámlázására, melyről a vevőt előre értesítjük. Utánvétes csomagok esetében az áru kiegyenlítése készpénzzel történik az áru futártól történő átvételekor.
Az alkatrészek több részletben történő leszállítása esetén, részszállításonként a teljes szállítási díjat számítjuk fel.

Miskolci irodánk nyitvatartása:


Hétfő – Csütörtök:  8:00 - 16:00

Péntek: 8:00 – 15:00
Szombat -Vasárnap zárva

Megjegyzés:
Amennyiben a rendelés nettó összege nem éri el az 5000,-Ft-ot (bruttó 6250,-Ft), nettó 900,-Ft (bruttó 1125,-Ft) kezelési költséget számolunk fel.

 

 

V. ÁRUÁTVÉTEL


- csomagküldő szolgálattal - 24-48 órán belül.


A rendelések nem teljesített részeit 4 hónapig nyilvántartjuk, a teljesítés feltételezett időpontjáról tájékoztatjuk Önt.
Lehetőséget nyújtunk a "just-in-time" rendelés-teljesítésre, tehát az igényelt alkatrészek pontos időhöz kötött leszállítására, amely megszünteti esetleges raktározási költségeit. A "szállítási és csomagolási" költségeket külön tételként számlázzuk az aktuális tarifák szerint. Az 50.000,- Ft + ÁFA  értéket (vagy webáruházból történő rendelés esetén a 25 000,- Ft + ÁFA értéket) meghaladó rendelés teljesítésekor ezt a tételt nem számlázzuk (kivéve az utánvét díját). Sürgősségi esetekben -bizonyos küldemények előnyben részesítése - "sürgősségi pótdíjat" számlázunk. Fenntartjuk a jogot pótdíj kiszámlázására a túlsúlyos és/vagy túlméretes csomagok esetében is.

 

VI. FIZETÉSI FELTÉTELEK


- utánvéttel,
- banki átutalással
- esetenként előleg kifizetésével.


AZ ELŐLEG TELJES VAGY RÉSZLEGES ÖSSZEGÉHEZ A KÖVETKEZŐ ESETEKBEN RAGASZKODUNK:

-       az SOS Electronic Kft.-től való első rendelés esetében illetve speciális alkatrészek rendelése esetén,
- amennyiben az ügyfél nem rendelkezik Magyarországi címmel,
- amennyiben a lehetséges szállítási időn belül az ügyfélnek kifizetetlen, lejárt határidejű számlái vannak.

Indokolatlan fizetési késedelem esetén az ügyfél azonnal a nem fizetők listájára kerül, és a további rendeléseknél előre kell fizetnie. Többszöri nemfizetés esetén az alkatrészek szállítását teljesen leállítjuk. Fizetési késedelem esetén fenntartjuk a jogot a  PTK  szerinti késedelmi kamat felszámolására- minden megkezdett napért. Többszöri térítési késedelem esetén fenntartjuk a jogot arra, hogy a további rendeléseket kizárólag olyan szerződés aláírását követően teljesítjük, amelyben a késedelmi  kamat díjmértéke a megrendelés(ek) bruttó értékének 0,5%-a  minden megkezdett napért. Ezen fizetési feltételekkel mind a tisztességes ügyfeleink, mind saját magunk érdekeit is védjük. Köszönjük megértésüket. Fenntartjuk a jogot olyan rendelések visszautasítására, amelyek teljesítése az SOS Electronic Kft. részéről lehetetlen, illetve amennyiben az ügyfélnek az SOS Electronic Kft.-vel szemben anyagi kötelezettségei vannak.

 

VII. REKLAMÁCIÓ

Jótállásra vonatkozó reklamációt a jótállási (garancia) jegy birtokában, illetve olyan termék esetén, ahol jótállási jegy külön nem került kiállításra, termék megvásárlását igazoló számla ellenében tudunk elfogadni mindkét esetben rövid jegyzőkönyv felvételével.

Szavatossági igénnyel kapcsolatos reklamációt a termék megvásárlását igazoló számla ellenében és rövid jegyzőkönyv felvételével fogadunk el. Minden esetben a termék ottléte, székhelyünkre való visszajuttatása szükséges.

      Amennyiben a reklamációt jogosnak ítéljük,  a vevő általi visszajuttatás költségét jóváírjuk, de maximálisan csak olyan mértékben, ami nem haladja meg az SOS Electronic Kft. által kiszámlázott szállítási költséget.

 

A REKLAMÁCIÓS PROTOKOLL TARTALMA:
- olvashatóan kitöltött jegyzőkönyv,
- az ügyfél neve és címe,
- a termék vásárlását igazoló irat,
- a hiba pontos leírása,
- amennyiben ismert, a hiba oka.

A REKLAMÁCIÓ ÉRVÉNYESSÉGE:
     Amennyiben a garanciajegyen nincs máshogy meghatározva, a végtermékre 1 év garanciát vállalunk. Kivételt képeznek azok az árukomponensek, ahol a termék felhasználási ideje bizonyos művelethez kötődik. (pl. beültetés) Ebben az esetben a garancia ezzel a művelettel/idővel behatárolt. A jótállás megszűnik: szakszerűtlen használat, elemi kár, javítási kísérlet vagy az azonosító matrica sérülése esetén, illetve nem vonatkozik: kábel, tartozékok, írható média árukra.  Használt komponensek nem reklamálhatók. Amennyiben a mennyiségi egység nem darabszám, (hanem pl. hossz- vagy tömeg), csak akkor fogadunk el reklamációt, ha az áru mennyisége a szállítólevélben feltüntetett értéktől legfeljebb 1%-kal tér el. A kétes eseteket individuálisan orvosoljuk. Az ügyfél reklamációját a reklamáció felülbíráslása követi. Abban az esetben, ha a terméket valaki önhatalmúlag javítani próbálta, vagy egyéb beavatkozást végzett, úgy a termék szavatossága kizárt. A programozható félvezetőket és a külön rendelésre szállított, katalógusunkban nem szereplő termékeket nem áll módunkban visszavenni. Ezután az ügyfelet írásban tájékoztatjuk a reklamáció elfogadásáról ill. visszautasításáról. 

 

VIII. GARANCIÁLIS ÉS A GARANCIA LETELTE UTÁNI SZERVIZ

Az SOS Electronic Kft., amennyiben az ügyfél és az SOS Electronic Kft. között nem jött létre rendkívüli megegyezés, a garanciális és a garancia letelte utáni szervizt illetően a vonatkozó jogszabályokhoz  igazodik.

 

Problémák esetén kérjük hívja a 06/46/501 383 telefonszámot. Vitás esetekben  a hatályos jogszabályi előírások szerint járunk el. Az interneten történő vásárlással a PTK  szerinti szállítási vagy adás - vételi megállapodás jön létre az adott árura. "Fogyasztó" akkor létezik,, ha Ön magánszemélyként vásárol. Elsősorban a PTK szabályozza a szavatossági előírásokat.

Szavatosság: az értékesítő felelősséget vállal arra, hogy amit Ön megvásárol,az hibátlan. Ha ez mégsem így van, akkor mindent megteszünk annak érdekében hogy az hibátlan legyen, még akkor is, ha csak később derül ki, hogy a hiba az áru átvételekor már létezett (rejtett hiba). A szavatossági időről általában jogszabály rendelkezik, termékcsoportonként eltérő lehet.
Jogok a termékszavatossági körben:

Elsősorban az Ön választása szerinti kijavítás vagy csere, kivéve amennyiben ez valamilyen oknál fogva lehetetlen, vagy ha más lehetőséggel összehasonlítva az SOS Electronic Kft-re  nézve aránytalan többletköltséget jelentene.

Ha nincs lehetőség sem kijavításra, sem kicserélésre, vagy ezt az SOS Electronic Kft  nem vállalja,  igényelhető megfelelő árleszállítás illetve Ön a vásárlástól elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A probléma orvoslása megfelelő határidőn belül kell hogy történjen. Ha ezt elmulasztanánk, Ön jogosult megjavíttatni, és a számlát nekünk benyújtani.

Önnek jogában áll másik megoldást választani (csere helyett javítás vagy árengedmény, stb.), de, ha ezzel az SOS Electronic Kft-nek kárt okoz, akkor köteles  ezt a kárt megtéríteni, kivéve, ha indokolt volt másik megoldást választani vagy ha a magatartásunk miatt döntött másként.

Ön köteles  az SOS Electronic Kft-t a hiba felfedezése után a lehető legrövidebb időn belül  tájékoztatni a problémáról. A PTK szerint "fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni".

"Fogyasztók"-nak két éve áll rendelkezésre a szavatossági jogok érvényesítésére, "nemfogyasztók"-nak hat hónap az elévülési idő, kivéve, ha jogszabály másként rendelkezik. Ha azonban valamilyen jogilag elfogadható oknál fogva nem tudta az igényét érvényesíteni , akkor a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év, tartós használatra rendelt dolog esetében három év. Ha a kötelező alkalmassági idő három évnél hosszabb, az igény érvényesítésére ez a határidő az irányadó. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.

Kicserélés vagy elállás esetén nem követelhetjük Öntől az átvételtől a meghibásodásig eltelt időre a rendeltetésszerű használat miatt keletkezett értékcsökkenés ellenértékét.

A termékszavatosságot illetően bővebb információk „a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről" szóló 1959. évi IV. törvényben, továbbá a www.fogyasztovedelem.hu, www.nfh.hu oldalakon is találhatók.
Jótállás: Az SOS Electronic Kft.  jótáll azért, hogy az, amit  Ön megvásárol legalább egy évig kifogástalanul fog működni. Jogszabály rendelkezik erről is. A termék mellé adott jótállási- (garancia) jegyen találhatók - többek között - a jótállás alapján Önt megillető jogok, azok érvényesíthetőségének határideje, helye és feltételei.


 

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink nyújtásában, melyek igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ